Общи условия за настаняване в Пирин Голф & Кънтри Клуб
Настаняването е след 15:00ч.
Освобождаване на помещението е до 12:00ч.
Регистрация и получаване на ключ / карти за достъп до помещението се извършва на Рецепция на Пирин Голф Хотел & СПА.Ранно настаняване е възможно при наличност с предварителна заявка към отдел Резервации и доплащане от 20лв. на час.
Късно освобождаване е възможно при наличност с предварителна заявка към отдел Резервации и доплащане от 20лв. на час.
Късно освобождаване до 18:00ч без доплащане е възможно при наличност за гости със запазен час в СПА център, участие в голф турнир или запазен tee time.
Пушенето в помещенията е забранено; при устанояване на нарушение се налага глоба в размер на 200лв.
Гаранционен депозит:
При настаняване се изисква гаранционен депозит в размер на 100лв. Депозитът се урежда с авторизация на сумата от предоставена от клиентът кредитна / дебитна карта на Рецепция на Пирин Голф Хотел & СПА. Авторизацията се анулира в денят на освобождаване след предаване на ключ карти, заплащане на сметки и проверка на освободеното помещение.
Домашни любимци:
Домашни любимци са разрешени с предварителна заявка. Заплаща се такса от 15лв на ден за домашен любимец до 15кг. и 30лв. на ден за домашен любимец над 16кг.При настаняване гости придружени от своите домашни любимци, декларират запознаване с вътрешните правила на комплекса свързани с настаняване на домашни любимци.
Достъпност и сигурност:
Пирин Голф & Кънтри Клуб е комплекс от затворен тип, разполагащ с 24 часова жива охрана и видеонаблюдение. България Холидейз ЕООД не носи отговорност за инциденти и произшествия случили се на територията на комплекса по вина на гости и/или собственици на имот; За съхранение на Вашите пари и ценности, предлагаме безплатно ползване на общ сейф на Рецепция. България Холидейз ЕООД ще съдейства с всички мерки за безпроблемното и благополучно разрешаване на възникнали спорни и неблагоприятни ситуации.
Достъпът на територията на комплекса е контролиран посредством пропускателен режим; при необходимост и по преценка на служител на България Холидейз ЕООД, гостът може да бъде проверен посредством представяне на хотелски паспорт, магнитна карта или лични документи. Влизането и излизането от комплекса става посредством магнитна карта / билет за достъп. Паркингът за гости настанени в имот управляван от България Холидейз ЕООД е безплатен; предварителна резервация не е необходима.
Моля уведомете представител на България Холидейз ЕООД в случай че пътувате със специализирано превозно средство или такова изискващо специално място и внимание.
Резервация и Гаранция:
Видове резервации:
Гарантирана
Негарантирана
Гарантирана резервация е тази, за която България Холидейз ЕООД е получила частично или цялостно плащане, или валидна кредитна / дебитна карта, според условията на предоставената към клиента оферта. Гарантираната резервация е валидна до изтичане на деня за настаняване; в случай че гостът не се яви за настаняване до приключване на деня, резервацията се счита за „ неявил се“ и подлежи на анулационни такси съгласно политиката на избраната от клиента ценова оферта. Заплатени суми по резервации тип „неявил се“ не подлежат на възстановяване и ползване за бъдещо настаняване, с изключение на отделни случаи разгледани и потвърдени от страна на Българя Холидейз ЕООД.
Негарантирана резервация е тази, за която България Холидейз ЕООД не е получила гаранция под формата на плащане или валидна кредитна / дебитна карта. Негарантирани резервации са валидни, при налични помещения, до 18:00ч. в деня на настаняване. След 18:00ч. в деня на настаняване, България Холидейз ЕООД има право да анулира резервацията и в случай на пристигане на клиента да предложи налично към момента помещение и цена.
Резервации се приемат директно на:
e-mail: reservation@piringolf.bg
тел: +359 882 810 222; +359 882 810 224; +359 882 810 225;
Според вида на избраната от клиента ценова политика, резервацията се гарантира с:
Ценова политика Standard – стойността на първата нощувка за избраният пакет и вид настаняване се изисква за плащане до 3 дни след получаване на ценова оферта;
Ценова политика Flexible – предплащане не се изисква; резервацията се гарантира с валидна кредитна / дебитна карта; хотелът си запазва правото да авторизира стойността на първата нощувка по което и да е време след направа на резервацията
Ценова политика Non Refundable – 100% предплащане за избраният пакет и вид настаняване се изисква до 3 дни след предоставена оферта.
Видове плащания:
Банков превод
ОББ АД
IBAN: BG73UBBS88881000030768
BIC: UBBSBGSF
България Холидейз ЕООД
Основание за плащане се посочва номер на офертата / потвърждението, както и името и периода потвърдени от страна на клиента.
С дебитна / кредитна карта
При потвърдено от страна на клиента желание за безналично плащане с карта, на посочен от клиента емейл адрес, България Холидейз ЕООД предоставя формуляр – „авторизационна бланка“. Клиентът следва да попълни маркираните в бланката данни, подписва формуляра и изпраща по електронен път към България Холидейз ЕООД.
България Холидейз ЕООД е длъжна да уведоми клиента в писмен вид и с копие от платежен документ, изпълняемостта на транзакцията.
Капацитети и видове настаняване:
България Холидейз ЕООД предоставя настаняване в комплекс Пирин Голф & Кънтри Клуб: Пирин Голф Хотел & СПА 5*, Луксозни къщи и Апартаментен Комплекс Пирин Голф & Кънтри Клуб 4*. Видове помещения и максимален капацитет:
Двойна стая Стандарт – двама възрастни и дете до 13.99г
Двойна стая Супериор – двама възрастни и дете до 13.99г
Фамилна стая ( две двойни стаи Супериор с междинна врата ) – двама възрастни и три деца до 13.99г
Апартамент Джуниър – двама възрастни и дете до 13.99г
Апартамент Супериор – двама възрастни и дете до 13.99г
Апартамент Делукс – четири възрастни и дете до 13.99г
Къща Mалина – три спални и дневна – шест възрастни / пет възрастни и дете до 13.99г
Къща Маунтийн- три спални и дневна – девет възрастни / шест възрастни и три деца до 13.99г
СПА Студио и апартаменти – трима възрастни / двама възрастни и дете до 13.99г
Студио – трима възрастни / двама възрастни и дете до 13.99г
Апартамент една спалня – трима възрастни / двама възрастни и дете до 13.99г
Апартамент две спални – пет възрастни / четири възрастни и дете до 13.99г
Апартамент три спални / къща Lake – седем възрастни / шест възрастни и дете до 13.99г
Обявените цени за настаняване са за редовни легла за даденото помещение. Доплащане за допълнително легло и настаняване над бройката на редовните легла се калкулира съгласно „Детска политика„
Детска политика:
Деца от 0 до 6,99г. се считат за бебе – настаняването и изхранването е безплатно; настаняване на един възрастен и едно дете до 6,99г. се таксува като Единично настаняване, с изключение на ценова оферта за даден тип настаняване от типа „ наем на помещение „ ; в този случай се таксува цената обявена за редовните легла.
Дете от 7 до 13.99г. настанено на редовно легло, заплаща 50% от стойността на редовно легло за избраната оферта; с изключение на ценова оферта за даден тип настаняване от типа „ наем на помещение „ ; в този случай се таксува цената обявена за редовните легла.
Дете от 7 до 13.99г. настанено на допълнително легло, заплаща 35% от цената на редовно легло за избраната оферта; второ дете настанено на допълнително легло е безплатно;
Деца над 14г. и възрастни настанени на допълнително легло, заплащат 70% от цената на редовно легло за избраната оферта.
Анулации:
Таксата дължима за анулирана резервация се определя от периода на резервацията, получаване на анулация и анулационната политика на избраната от клиента оферта.
Ценово ниво Standard и Flexible – при анулация получена до 18:00ч до 2 дни преди настаняване – без неустойка; при анулация получена по-късно от 2 дни преди настаняване или неявяване – авансово заплатената сума се задържа като неустойка.
Ценово ниво Non-Refundable – при анулация получена по което и да е време след получаване на потвърждението и извършване на плащане, авансово заплатената сума не подлежи на възстановяване или ползване за бъдеща резервация; резервации с non-refundable ценова политика не подлежат на смяна на период или имена.
Резервации с отстъпки за Ранни записвания приемат анулационни и гаранционни условия на ценово нивo Non-Refundable.
В случай на предсрочно освобождаване на помещението, остатъчната сума по резервацията не подлежи на възстановяване или ползване за бъдещ период, а се задържа като неустойка.Заплатени суми по анулирани резервации, подлежащи на възстановяване към клиента се изплащат от България Холидейз ЕООД под формата на „ваучер-заместител“ или се изплащат по начина по който са получени. Изплащането на суми към клиенти е в срок до 30 работни дни от датата на напускане на анулираната резервация.
Форсмажор:
България Холидейз ЕООД не поема отговорност и не изплаща компенсации по предстоящи резервации, договори и събития, при неизпълнение на задължения предотвратено или засегнато пряко или косвено от или като форсмажорни обстоятелства или обстоятелства извън нашия разумен контрол, включително, но не ограничено до: наводнение, земетресение, нарушение на обществена инфраструктора, природни бедствия, други актове на Бог, терористични актове, пожар или неизправност на електрическа енергия, газ, вода или друга комунална услуга, както и издадени от държавата забрани и предписания свързани с нормалното изпълнение на дейността.
Обработка на лични данни:
България Холидейз ЕООД е администратор на лични данни и отговаря за спазването на разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент – Общ Регламент за защита на данните.